onsdag 1 september 2010

Sandhills


Shit my good vilka backar vi har varit och tränat i idag.. Superbranta, jättelånga och helt i sand. Det kändes rejält i benen och hjärtat av att bara gå upp för dom..och då skulle jag ändå bara träna lugnt idag. Terese, Martine, Ingrid och killarna körde 3 gånger 8 minuters intervaller..jag längtar tills jag också får plåga mig så hårt i dom där backarna!



Själva plågandet behövde jag dock inte vänta så länge på att få göra för direkt efter tisdags och torsdags-intervallerna har vi styrka i gymmet med vår styrketränare Russel. Och som vi kommer bli starka!! Jag har redan träningsvärk i rumpan och ont överallt.. Biffig är bara förnamnet på hur vi kommer se ut efter det här året. :)

Vi har nu helt bestämt oss för att ta huset jag pratade om tidigare. Så imorgon ska vi skriva på kontrakt och sedan förhoppningsvis införskaffa sängar, och allt annat nödvändigt man behöver för att klara sig, innan helgen. Jag läntar verkligen till när allt fixande hit och dit är klart så vi kan slappna av och bara koncentrera oss på träningen och skolan. Just nu är det alltid tusen andra saker som också ska göras!


Sofie

Inga kommentarer: