torsdag 30 september 2010

Chili Hill


Jag som trodde Sandhills skulle vara det jobbigaste testet här. Så var inte fallet direkt.. Från och med idag är Chili Hill det tuffaste test jag gjort. 17 minuters löpning/gång uppför ett berg. I början gick det bra att springa men bitvis var det så brant att det inte fanns något annat alternativ än att gå. Dessutom gjorde inte direkt den strålande solen och den 30-gradiga hettan testet lättare. Hur som helst är jag grymt nöjd att jag gjort det och dessutom att jag gjorde det så pass bra som jag gjorde. Såhär bra(bättre än vanligt) på att springa har jag nog aldrig varit förut..vilket känns skönt efter bara lite drygt en månads effektiv träning efter sommarens sjukdomar.
Bilden är tagen från toppen av testbanan, rätt fin utsikt över ABQ.

Ikväll har jag hittat en hemsida som jag inte riktigt bestämt mig för om den är grym eller bara jobbig. Hur som helst blev jag såååå sugen på ostkrokar och salta nappar! Är dock tveksam till att det är värt fraktkostnaderna. Tror jag får hålla mig en månad tills Andreas anländer med förhoppningsvis lite godsaker i bagaget.




Sofie

Inga kommentarer: