tisdag 21 september 2010

Swedish Fish

Min söndag igår var en skön dag.. Den började med det närmaste söndagsmys jag kommer nu för tiden, Skypesamtal med Andreas. :P Sedan gjorde jag och Terese pannkakor till frukost. Mums vad gott det var!
Efter en lugn morgon tog vi sen med hos Nathalie, en svensk stavhoppare, till shoppingcentrat. Det visade sig vara väldigt smidigt att ta bussen från central dit. :) Mitt huvudmål för dagen var att inhandla korta nike shorts och det fick jag med mig två par hem så jag var nöjd och glad. Dessutom hittade vi Swedish Fish som faktiskt visade sig vara riktigt goda godisar! Vet dock inte hur svenska dom var?
Dagen avslutade jag sedan med ett rullskidspass, som förutom några få minuter, var ett härligt sådant.



Idag har skola stått på schemat igen, och även team and mugshots. Förhoppningsvis såg vi inte alltför hemska ut. :P
Egentligen har jag mest lust att sitta i soffan och ta det lugnt nu men om 30 minuter börjar music appreciation. Weei vad jag är taggad på klassisk musik i 2.5 timma! Aja, det är tur att det bara är en gång i veckan.

Sofie

Inga kommentarer: