torsdag 16 september 2010

Helt okej..

Dom senaste dagarna har saker och ting börjat ordna upp sig på riktigt.. Så nu har jag äntligen blivit cleared vilket innebär att jag kan få mitt scolarship och framförallt mina böcker! Wiiiee. :)

Som vanligt här i ABQ har jag annars haft fullt upp med träning och skola. Hittils den här veckan har vi bland annat kört timetrail i Sandhills - vilket var det jobbigaste jag varit med om. Är så himla glad att jag är skidåkare och inte löpare i sandbackar. Men skönt var det efteråt, när även styrkan var avklarad.
Imorgon ser jag fram emot skateinervaller och styrka på förmiddagen, samt middag med laget och shopping på eftermiddagen. Jag har varit duktig ikväll och gjort nästan alla läxor i förväg så jag kan slappna av lite imorgon kväll.

Livet hade helt enkelt varit helt okej nu om vi hade haft en knapp och en sköldpadda i huset, helt galet vad vi saknar dom! Kom hit genast är ni snälla. ;)



Sofie

Inga kommentarer: