måndag 27 september 2010

Trött,sliten och lite nöjd


I kväll var jag riktigt stolt över mig själv när jag sprungit mina 6 gånger 3 minuters intervaller. Det har varit en rätt så tuff träningsvecka med 3 intervallpass och två riktigt tunga styrkepass så det känns så skönt att ha genomfört allt och att det imorgon är en vilodag att se fram emot. Och även om jag är trött och sliten just nu så har jag blivit mycket starkare sen jag kom hit..då hade jag inte orkat plåga mig själv som jag gör nu. Tidigare har jag inte direkt varit vän med värmen och fortfarande kan det vara lite jobbigt ibland..men att åka rullskidor och springa i shorts + sporttopp i slutet av september är inte så dumt ibland.



(Meningen var att detta inlägg skulle publiceras igår, söndag, men eftersom vårt internet är lite oförutsägbart kommer det idag istället)

Sofie

Inga kommentarer: