tisdag 1 juli 2008

F a n



Idag hade jag feber också..37.9 =/ Inte mycket men ändå så man känner sig seg. Så imorn ska ja in på sjukan å kolla om ja har streptokocker. Vore kanske inte så konstigt eftersom pappa har haft de. Men jag vill INTE käka pencillin nu.. Mina två 20-timmars veckor kommer försvinna helt då. Helvete!

På fredag ska nog jag å brorsan åka till Östersund. Han ska till nån läkare å kolla upp om de verkligen är ansträngingsastma han har, å jag har tänkt passa på å kolla hur mitt boende kommer se ut. =)

Tussen är allt bra söt han..idag gick jag å fredrik runt å letade efter honom länge..å tillslut hittade vi honom i en bananlåda i syrummet under andra lådor. Han kan konsten att gömma sig. ;)
Men han börjar vänja sig vid att bo här..de är bara felix som är ett litet problem för tillfället. Men de kommer nog gå bra de med


Håll tummarna för att jag är frisk när ja vaknar imorn!!

Sofie

Inga kommentarer: