onsdag 9 juli 2008

55 timmar back

Förkylningen vägrar slippa och jag börjar bli riktigt frustrerad nu. Snart är de 55 timmars träning jag missat..=( Skidsäsongen känns långt borta för tillfället.Och min kropp mår piss utan tärningen..ja känner mig som värsta soffpotatisen. Jag vill träna igen, NU!

På måndag åker ja till Sälen å ska jobba på Team Sportia i två veckor..de ska bli riktigt skoj! Jag ska bo i en stuga med Johan Holm å Simon, de kommer ju bli spännande..Hehe =P

Nää..nu måste jag skura mina fönster här hemma, jippie! De är precis lika trevligt som turen på stan och fikan efter med Anna å Frida tidigare idag. Önsketänkade...



Sofie

2 kommentarer:

IV sa...

Stackars dig, håller tummarna för att du blir frisk fort! Kram Ingrid

Anonym sa...

Soffan, du måste maila över länken till receptet på den där underbart goda morotskakan!! Måste bara baka den i helgen!