söndag 13 juli 2008

Städning

Ett vitt kök ska jag aldrig skaffa mig..de är nå så sjukt opraktiskt alltså. Inte ska jag ha gamla fönster med mellanfönster och spröjs heller, för dom tar eeeevigheter att putsa. 24 sidor istället för 4! Hur har jag då kommit fram till detta? Jo, de är så att jag har hjälpt kusin Petter att städa ur hans lägenhet idag. Kanske inte direkt jätteroligt men ja får 500 kr för de och ja hade ju sällskap hela tiden.

Imorn bitti åker jag till Sälen å blir där tills den 26/7. Då kommer ja hem å tvättar kläderna innan jag å brorsan drar till bruks på elitläger den 27/7...därfrån fortsätter ja den 1/8 upp till Östersund och yran. =) Så uppdateringar här kommer de bli snålt med ett tag framöver.
Men när jag kommer hem är jag förhoppningsvis helt frisk,rikare, mycket starkare och full med roliga upplevelser!


Sofie

Inga kommentarer: