söndag 6 juli 2008

Rastlös




Fy vad rastlös man blir när man inte gör något. Jag skulle aldrig palla ett liv där man bara går hemma å inte gör ett skit.
Efter att jag läst ut min bok idag så lära ja bara ut å göra något. Det bara kryper i benen på mig.. Så jag gick ut på en promenad, de är ju åtminstone bättre än att bara sitta inne. Benen tog mig bort till skolan..Mo skola som jag gick lekis - 6 på. Även brorsan, mamma, pappa å farfar har gått där. ;) De mesta va sig likt och de är rätt sjukt att de gått 7 år sedan jag slutade där. Hehe..

Ikväll har jag å mamma varit ner å grattat kusin Julia som fyller 16 år idag. Det blev bara vi eftersom brorsan är i bruks å pappa är allt för sjuk för att gå ut. Han har legat i sängen precis hela dagen..förutom när mamma åkte in med han till akuten så att han fick kortison tabletter. Han har nämligen fått en allergisk reaktion mot penicillinet. Usch, de ser verkligen hemskt ut så jag hoppas att ja aldrig blir allergisk mot penicillin!

Imorn hoppas jag på att jag är helt frisk så jag kan börja träna igen på tisdag! Någon som har nått tips på vad jag kan hitta på hela dagen imorn så jag slipper vara så rastlös?
Baka bullar har jag kommit på att jag kan göra..Men de tar ju inte en hel dag. =P


Sofie

Inga kommentarer: