måndag 21 juli 2008

Världsrekord

Igår slog vi världsrekord i butiksfösäljning i tält. Närmare 5 miljoner kronor sålde vi sportatiklar för på en dag. Hur sjukt är inte de? 9 kassor var öppna konstant och köerna va långa, de va tom kö för att ens komma in i tältet. Crazy!

Jag har nu varit här i Sälen i en vecka och jobbat..å vi har verkligen jobbat, minst 12 timmar per dag. Men de är rätt roligt faktiskt! Ja trivs med mina arbetskompisar...=) När vi inte jobbar är de en del som festar gärnet också..men jag försöker undvika de så gott de går. För ja är fortfarande sjuk nämligen..=( 1 månad har de gått nu å hela min kropp har slappat ihop totalt..fattar inte vad de är för fel! Så nu blir de inge elitläger i bruksvullarna..=( De suger!
Aja..jag kan inte göra så mycket åt de!

Vi höres..

Sofie

Inga kommentarer: