fredag 11 juli 2008

Jordgubbar =)

30 liter jordgubbar har jag rensat idag, så snart finns de mumsig jordgubbsylt här hemma igen. =) Fast allt går inte till sylt.. vi ska äta lite av dom till våran lyxiga italienska glass från lillhärdal. Yummie!
Förövrigt har jag inte gjort så mycket speciellt idag..mest småsaker. Följde bland annat med pappa till jobbet å fixade en present till Gabbe. Jag ska nämligen på 25-års fest i Lima nästa lördag. =) De blir nog skoj!

Snuvan har fortfarande inte försvunnit helt, och inte hostan heller..men jag har iaf inte blivit sämre sen jag tränade igår. Dock har jag pinsamt nog fått träningsvärk! Jag förstår inte hur mina muskler är uppbyggda alltså..jag får jämt träningsvärk..suck. Men men..inte så mycket att göra åt. Mina gener är helt enkelt inte de bästa...men va fan, hellre lite former en en spinkig jävel. :)




Sofie

1 kommentar:

IV sa...

Blir mest i Norge men ska till Mora en vecka kring vasastafetten. Skönt att se att du kan träna lite igen! Vad ska du göra i sommar då? kram:-)