onsdag 2 juli 2008

Creepy

Idag har jag fått de konstigaste meddelande jag någonsin fått av någon. Fattar inte till vilken nytta jag fick de alltså..men that is not my problem! De är den tjejens problem.

Inga streptokocker fanns de i min hals så ja slipper käka penicillin! Jippie =) Så nu hoppas jag att jag blir frisk fort som satan så jag kan börja träna igen..helt sjukt va kroppen mår dåligt utan träning.
Efter besöket på häslocentralen kilade ja in på stan en sväng.. Va in på Team Sportia å testade Aasics skorna i storlek 37. Killen verkade impad över att jag visste exakt vad jag skulle testa å vad som va bra..=P Hur som helst satt dom perfa så nu får pappa ta å beställa ett par sånna. Mina gamla håller på å ramla ihop.
Ett par nya jeans shoppade jag också..får se om ja behåller dom. =)

Ikväll har jag å brorsan varit med å kapat ner björkar å kört in till alla stans butiker. De är nämligen handelns dagar å HIF ska fixa så alla butiker har björkar å smycka med.. Riktigt stolt är jag över att ha kört släpvagn för första gången, jag slog till på sort å fick köra på gågatan åsså backade å svängde ja i korsningar, hejja mig!

Nu är de vaaaaarmt ute! Jag va på sportmarket å hämtade lite grejer i alla mina flyttlådor som jag behövde..å även fast klockan va över 22 när jag gick hem va de riktigt varmt. Så imorn blir de perfekt med en tur till Sandvika med Anna å Frida..ser fram emot lite sol å bad. Jag vill ha tillbaka min fina solbruna färg som ja hade efter sardinien. =)




Sofie

Inga kommentarer: