måndag 30 juni 2008

Ännu en slapp dag

Gud så meningslösa dagarna känns nu alltså. Trots att jag idag åtminstone har tränat i 45 minuter. Men de gick tungt som fan å andningen hängde inte riktigt med..sen hur mycket de berodde på fredriks tunga rullskidor vet ja inte. Tungt gick de hur som helst..så jag hoppas på bättring till imorn!
Träningen är i princip de enda vettiga jag gjort idag..eller ja, laga mat kanske räknas in dit.

I köket går de faktiskt framåt nu..Pelle har varit hit å kaklat å börjat med tegelväggen å vi har bestämt oss för tapet, eller jag,mamma å alla andra kvinnliga åsikter har. Dessutom har kylen/kylskåpet kommit å ungen ska sättas in i veckan. Så då kan jag äntligen baka något!! Längtar efter att få göra lite smarriga bullar å kakor att fika med i sommar.
Ett till plus med att det händer saker är att mamma är mycket lugnare nu också när det börjar hända saker.. Fint kommer de bli när de är klart också!

Nu ska jag gå å se om jag hittar en frukt å stoppa i mig..börjar bli hungrig igen. =P Hehe..





Sofie

Inga kommentarer: