söndag 27 juli 2008

Home again





Så va man hemma igen då..känns grymt skönt för tillfället faktiskt. Ja längtar så till att lägga mig i min egen säng och sova så länge jag vill imorn. =) Men samtidigt känns de tråkigt att ha åkt hem..en tomhetskänsla helt klart. Som mest tomt kändes de igår eftermiddag när jag å Johan höll på att inventera, vilket är skittråkigt, samtidigt som Magda, Björn å Kristin och många fler åkte hem.
Jag har hur som helst haft de kanon dom här två veckorna..träffa en hel bunt nya goa människor..Johan, Björn, Magda, Jessica och Maria för att nämna några =) Men alla har varit asschyssta och avslutningsfesten i fredags blev en kanonkväll som började med en lyxig middag på apertito och slutade med gitarrspel och sång i trappen vid halv fem. Mys! Däremellan va vi med på sjätte ettapen tillsammans med nästan 2000 festsugna orienterare..en brakfest med andra ord.
Men nu är de slut med slitandet i Sälen..i veckan ska jag slappa själv här hemma. Försöka börja träna igen och njuta av solen och lugnet.


Jag har sån dålig tajming alltså...nu lyckas ja träffa en toppenkille igen som inte direkt bor i närheten. Men, men..de verkar vara de enda ja lyckas med. =)






Sofie

Inga kommentarer: