måndag 28 juli 2008

Smultronpaj. =)

Åh vilken härligt skön slapp dag jag haft idag..den behövdes verkligen! Har mest legat ute och läst i min bok. Plockade lite smultron ett tag också och gjorde en god smultronpaj =)
Johan ringde en sväng å berättade att zören varit så duktig så än så länge, as söt är han också på bilden ja fick! Synd att ja inte bor i jkpg så dom kan hälsa på mig också när de ska till björn och linus å lisa.
Alldeles nyss va ja ute å åkte en sväng..va bland annat förbi hemma hos lena å seth, men de va inte hemma så seth kunde tyvärr inte hjälpa mig idag med min hemskt dryga förkylning som nu förflyttat sig över till öronen också. =(

Imorn ska jag till Hölick med Frida..ser verkligen fram emot en härlig dag på stranden i de fina vädret!






Tänk om du kunde komma hit å dela smultronpajen med mig...;)






Sofie

Inga kommentarer: