torsdag 10 juli 2008

Äntligen lite "träning"


Dagens viktigaste händelse är att jag har sprungit 25 minuter, 25 underbart härliga och samtidigt grymt jobbiga minuter. Känslan av att få röra på sig igen va den underbart härliga biten och att jag kände mig som en klumpig elefant i kroppen den jobbiga. Det kommer bli tungt att komma tillbaka igen till en hyffsat bra form..men jag ska slita som fan!
går pratade jag med Carro och hon va fortfarande inte frisk heller så vi får la träna upp oss tillsammans i Östersund till hösten. =) De ser jag fram emot!
Förresten, en till viktig händelse..jag kom in på mina kurser ja sökt, men konstigt hade de varit annars.

Förutom löpturen har jag varit ut på Hölick med mamma å pappa idag. De va inte direkt supervarmt men efter ett tag blev de rätt okej och omgivningen är de ju absolut inga fel på där ute. Ja älskar hölick! På vägen hem hälsade vi på Wiiken,hans fru och deras son Per-Kristian. Å han va bara för go, skrattade hela tiden och ville busa. =)


Tussen är världens sötaste å goaste katt..idag vet ja inte hur många gånger han har pussat på mig å varit på goshumör. Det kommer bli jobbigt å lämna honom här hemma till hösten..


Sofie

Inga kommentarer: