söndag 31 januari 2010

Vips så har en till vecka gått.
Jag vet inte riktigt vart tiden tagit vägen sen i onsdags..det känns som att jag haft något att göra konstant sen dess.
Torsdagen bjöd på skola, träning, jobb, soppa och film. Fredagen jobbade jag hela dagen lång och samma sak på lördagen plus att jag tränade efter jobbet och sedan var på ett riktigt trevligt 50-års kalas som Gunnar och Micke bjöd på. :)
Idag har jag nöjt mig med att träna och åka pulka men dagen har gått lika fort ändå och jag är riktigt trött nu känner jag.

Svinkallt har det hunnit blivit ute igen. :( Vet inte hur många dagar i januari som varit kallare än -20..många är det i alla fall. Som tur är var det lite varmre (-19) på förmiddagen idag när jag och carro var ute och tränade..men på eftermiddagen när jag,knappen och fredrik var på frösön och åkte pulka var det grymt kallt igen (-24). Så kallt att mina näsa blev vit några gånger..alltid lika mysigt!

Sofie

Inga kommentarer: