tisdag 2 februari 2010


En sån här personlig almanacka har jag beställt idag. :) Känner att jag behöver ha något för att ha koll på allt som händer framöver med träning, jobb, skola, tävlingar och framförallt fixandet med allt man behöver göra för att kunna åka till USA. Min hjärna har arbetat på högvarv nu på slutet bara för att komma ihåg vad som händer och vad som ska göras varje dag. Förhoppningsvis blir det lite lättare att slappna av när allt är nerskrivet i almanackan.

Imorse var det förhållandevis varmt ute, bara -15. Jag säger bara eftersom det igår var -30 samma tid på morgonen. Så jag passade på att köra intervaller - stakintervaller i nysnö. Det gick verkligen helt stört tungt så jag tror jag blev lite starkare. :)
Efter lunch, föreläsning och en del fixande cyklade jag till jobbet. Det blev en helt okej kväll, jag hade vallakurs och dessutom fick jag lära mig av pappa att det går bra att valla zero-skidor som vanligt. Alltid lär man sig något nytt!

På måndag åker jag hem till Hudik! Det ska bli riktigt skönt att komma hem igen, bara få vara hemma och träffa mamma, pappa och tussen. Veckorna har gått väldigt snabbt sen jag var hemma en vecka i slutet på december.


Sofie

Inga kommentarer: