onsdag 13 januari 2010

Tydligen var det bara för några dagar vi fick ha en behaglig temperatur här i stan..för idag visade termometern minus 15 igen på morgonen och dessutom var det rått så in i ....! Men jag genomförde mitt intervallpass och var som tur var inte helt genomfrusen när jag kom hem.
På eftermiddagen skippade jag kylan ute och gick in på gymmet och körde lite styrka plus löpning på elipsen. Jag har kommit fram till att den är ett grymt bra alternativ till löpbandet som inte är lika snällt mot mitt knä..
När det var dags att duscha kom Terese och gjorde mig sällskap så vi bubblade, bastade och badade utomhus i -20 på relaxen. Mysigt värre!

Ikväll har jag, Terese och Magda haft fikamys här på slingan. Och Magda har helt klart stått för dagens skratt! När hon skulle åka hem trodde hon en stund att hon trollat bort både hemnycklar och bilnycklar. Men som tur var upphittades de strax efter. :)
Alldeles nyss var brorsan hit på en snabbvisit för att lämna sin kudde som han inte orkade släpa med till Estland. Han hann även med att äta yoghurt innan han traskade tillbaka till Hotell Scandic.
Sofie

Inga kommentarer: