måndag 23 juni 2008

Fy fan

Usch vilken dag jag, Maria å Mattias haft i skogen idag.. Typ obefintliga rader, massor med mygg och knott och dessutom spöregn. När vi kom tillbaka till bilen rann de vatten av alla kläder..mysigt värre! Jord i hela örat fick jag också tackvare en mycket snäll person som kastade den på mig. Sen är vår plantbil helt sjukt dålig..de låter som att man startar ett jetflygplan hela tiden man kör. Ska bli spännande å se om vi överlever turen till Leksand imorn..

I eftermiddag skulle ja göra intervaller men de sket sig för min hals började göra ont när ja tränade..pissigt! Hoppas inte att ja blir sjuk tills imorn..

Nyss kom ja å Henke hem från Malin..där vi hälsat på en sväng. Jättefint hade dom fått de!

Nu ska ja fixa lite mat inför imorn å sen sussa.
Förresten..en liten rolig grej. På dom dryga fem timmar ja satte plant gjorde jag åt 2000kcal, å då satt vi inte såå mycket idag. I vanliga fall ska en kvinna äta 2000 kcal på en hel dag..hehe. Inte så konstigt att man blir trött å hungrig av att sätta plant!

Natti natti, Sofie

Inga kommentarer: