söndag 15 juni 2008

Jävla skit


Fy fan va surt att sverige förlorade idag..1 minut till utan mål så hade de hela känts så mycket bättre. Men men...de räcker ju med oavgjort mot ryssland på onsdag så de håller jag tummarna för. =)

Idag har jag tränat, plockat ihop lite grejer å sen spenderat eftermiddagen med Maja. Vi va på MAXI å handlade goda grejer..mackor å jordgubbar. =) Även lite jordnötsringar till fotbollen. Efter den va slut så åkte vi till Majas kompis Lisa å där har vi varit tills nu..en skitsöt kattunge hade hon måste jag säga, en helig birma! :)

Imorn måste jag upp tidigt för att boka boende på slingan till hösten...annars har ja ingen stans att bo. Men de duger nog med slingen iaf för ett år..

Malin och David flyttar bort till tomtebo imorn också..så från och med nu kommer jag inte ha nån dator att tillgå förrän jag kommer hem till Hudik om en vecka. Så det blir till att ringa mamsen så fort jag behöver kolla något...¨
Shit va sjukt de känns, att om en vecka har jag flyttat ut härifrån och är hemma i Hudik igen..å sen kommer ja aldrig åka tillbaka till mitt "hem" här i Mora. Snyft..jag har trivts sååååå himla bra här på Tingsnäs! Det är inte många som fått bo så fint som jag första gången dom flyttar hemifrån.. Sen kommer jag ju inte kunna träffa Malin å Maja lika ofta heller..usch! Nu ska jag sluta vara lessen å sova istället...

Natti natti.
Sofie

Inga kommentarer: