onsdag 25 juni 2008

Hemma

Nu sitter jag hemma i brorsans rum å skriver.. Jag kommer nämligen bo här de närmsta dagarna tillsammans med tussen. Ska bli spännande å se hur han anpassar sig till allt nytt..bilresan gick iaf grymt bra. Han låg snällt i buren å sov mest hela vägen. =) Men just nu ligger han under sängen å trycker...men han tar sig en tur runt rummet ibland och har även hunnit med att mysa en lite stund med mig i sängen.

Så nu va man hemma igen då..undrar vad man ska hitta på nu om kvällarna? Det ska iaf bli en himla massa träning framöver..bara jag blir helt kry igen! Annars blir ja rastlös som fan.

Lördag v 29 blir de 25-års kalas i Lima, det ser jag fram emot!

Nu ska ja försöka få fram tussen under sängen ingen..å mysa lite med honom å kolla på fotbollen.

Sofie

Inga kommentarer: