söndag 22 juni 2008

Midsommar och Städning

Så va midsommar över..

Midsommarafton spenderade jag med Mamma å Fredrik till att börja med och sedan blev det middag ute hos Maja i Gesunda med Johan å Annika. Maten va underbart god och sällskapet mycket trevligt! Lite senare åkte vi in till Mora och va förbi Krull en sväng. Men sen började vi bli trötta så ja skjutsade hem Annika och Maja å Johan innan ja åkte till Annlouise å höll mamma å pappa sällskap där tills det var dags att åka hem å sussa.

Sen igår så packade och städade vi precis hela dagen..vi började efter frukost och va inte klara förrän vid tio. Helt sjukt vad med grejer de är som ska plockas ihop och saker som ska städas när man ska flytta. Ugnen tog mig över en timma att göra ren! Usch..Men nu är de skinande rent här iaf. Så jag ska försöka undvika att skräpa ner alltförmycket innan jag åker hem med pappa på onsdag. Det blev nämligen ändrade planer, jag blir kvar å sätter plant tre dagar till å tjänar ännu lite mer pengar. ;)
Efter vi städat klart kom Maja hit och vi åkte runt en sväng i stan innan vi hamnade hemma hos Ida där alla 87:or höll hus. =) Sen fick ja vara fyllechaffis under kvällen, men de va rätt roligt faktiskt.

Sen slutade kvällen väldigt bra också..;) Hihi.

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Ätit glass på Vi på kajen, slappat hemma, tänkt träna med Malin Hansson men de sket sig när vi inte kom in i gymmet. Så istället har jag och Maja tagit en lång promenad ikväll..de va ungefär vad ja orkade med idag. =)

Imorn blir de mer slit! Så nu ska jag sussa har ja tänkt..behöver nog all sömn jag kan få. :)



Sofie

Inga kommentarer: