lördag 28 juni 2008

Haha


Den här bilden på Maria och Mattias visar precis hur man känner sig efter en dag på hygget. Såå skönt att slitgörat är över!

Något som är mindre skönt är att jag fortfarande är förkyld. Är tjock i halsen å hostar å harklar mig..dessutom blir ja sjukt trött så fort jag gör nått. Igår eftermiddag sov ja 1 ½ timma. Trots att jag inte gjort något som va de minsta ansträngande.. SUCK!

Igår så fikade jag, Anna, Frida, Karin å Linnea på jambo - riktigt trevligt å se alla igen! =) Borde göras fler gånger men de är inte så himla lätt när alla är ute å flänger..ja har varit i Mora, Karin i Umeå å Frida i Norge. Aja..hur som helst ska jag vara hemma ett tag nu så Anna å Frida lär ja förhoppningsvis se mycket mer av. =) Karin däremot flyttar till Sthlm å blir snittansvarig på Grand Hotel. =P

Idag ska jag å mamma åka å kolla på tapeter till köket, som nu börjar se ut som ett kök igen. =) Sen i eftermiddag ska tussen å felix få bekanta sig lite med varandra..vilket ska bli spännande.


Hm...mina tankar snurrar lite hit å dit just nu


Sofie

Inga kommentarer: