söndag 29 juni 2008

Lite sol tack


Snart är de dags för fotbollsfinalen i EM. =) Ska bli riktigt spännande och jag hoppas Spanien vinner..synd att de är slut nu bara! De är bara skit på tv nu på somrarna annars. Men som tur är börjar ju OS om lite drygt en månad...

Min helg har varit riktigt slapp...har bara varit hemma å tagit de lugnt. Frisk har jag dock inte blivit riktigt än. Men ja hoppas på att de är bra imorn så jag kan börja träna igen! =)
Pratade med pappa lite om seniorverksamheten idag..jag å daniel kommer nog få 20 000 i träningsbidrag som ska bekosta våra läger å sånt.

Barbro,Anders å Julia kom hit och kollade på fotbollen så ja hann aldrig skriva klart innan fotbollen, men de gick ju som ja ville. Spanien vann. :D Men nu är de slut på de roliga...snyft!

Idag har Elin varit hit en sväng också..kul att se henne igen. Va ju ett tag sen studenten nu.. Sen har jag pratat med Maja. =) Längtar redan till 9:e Augusti när ja ska ner å träffa henne igen, å springa Vasastafetten med Gesundas lag.


Till veckan hoppas jag på sol så vi kan åka ut till Hölick å sola å bada. =) Nästan lika bra som La cinta. ;)




Jävla pissig tajming alltså..



Sofie

Inga kommentarer: