måndag 31 mars 2008

Sista juniorcupen

Nu har jag åkt mina sista juniorcupstävlingar och har bara en tävling kvar som junior. Shit vad stor man börjar bli!
Dock gick tävlingarna riktigt dåligt..känslan i kroppen va den samma som i torsdags plus att jag börjar med att bryta en stav på lördagen. Det märke nog hela fältet men jag blev så jävla förbannad på att ingen gav mig en ny! Tillslut fick jag en men efter 2,5 km var jag helt slut så de resterande 12,5 kilometrarna blev mest en plåga. Men i mål kom jag och det var men än vad många andra gjorde. =D Stort grattis till brorsan som vann denna gången med!! Han är bara så grymt stark, trots att pappa inte lyckades fixa toppenskidor åt oss denna dagen. Han vann även hela Vattenfallcup. =)
Sprinten på söndagen gick inte heller nå bra för mig eftersom den pigga känslan inte ville komma tillbaka. Men men.thats life.
Förövrigt hade jag en bra helg! Vi bodde skitfint och hade de bra tillsammans de stunder vi inte tävlade, åt eller sov. =)

Idag är jag sjukt trött! Först sov jag ända fram till elva..hade vaknat några gånger men inte orkat gått upp. Sen dess har jag enbart varit till skolan en sväng och sedan sovit ännu mer. Fattar inte hut jag kan vara så helt slut! Både kroppen och knoppen är helt orkeslösa. Blr nog ingen styrka ikväll heller. =/


Nu är de knappt 2 veckor till ansökningarna till hösten måste vara inne, så innan jag somnar igen ska jag försöka fixa lite med de. Sen ska jag nog slå en pling till Carro också. =)

Hej så länge!
Sofie

Inga kommentarer: