söndag 9 mars 2008

Söndag


Imorse åt jag en god frukost i soffan framför tv:n. Yoghurt,sylt,müsli,mörkt bröd med skinka och juice. =) Efter frukost tog jag på mig skidkläderna och gav mig ut i skidspåret där skidåkningen mest liknade vattenskidor efter allt regn som kommit i natt. Så synd att allt ska försvinna här nere i Mora. Men tur att de finns mycke kvar bara man kommer en mil utanför stan. =) Träningen gick förövrigt bra, jag körde bara ett lugnt distanspass idag. Efter träningen har jag pluggat en hel del..skrivit på mitt idrottsarbete som faktiskt är väldigt intressant. Elin har varit här också så vi har börjat skriva rapporten om vårt projektarbete vilket inte var lika roligt men det behövdes göras..
I eftermiddag tog Wissman VM-guld på 400 meter, kul kul!! =) Väldigt roligt att Anja vann superkombinationen idag också.

Snart, snart, snart är det JSM!! Ja ser verkligen fram emot de. Min insats kanske inte kommer lika på topp men det ska bli så roligt ändå.

Lassi Karonen verkar vara helt sjukt stark, en lungkapacitet på över 7 liter! Helt sjukt..

Sofie

Inga kommentarer: