tisdag 25 mars 2008

Hur ska jag göra?

Fan vad jag inte gillar detta..Sitter å försöker skriva om hur den industriella revolutionen har påverkat vårt sätt att leva idag, tjoho vad roligt..längtar tills jag har gjort klart uppgiften.
Snart ska jag hur som helst ta en paus för vid två ska jag klippa mig hos Kina..vet inte riktigt om jag är i akut behov av det men jag har inte klippt mig sen jullovet och håret blir ju slitet om man inte klipper de ofta. =)

Det är inte långt kvar till jag måste bestämma vart jag ska söka till hösten.
Just nu lutar det åt att jag flyttar till Östersund till hösten och pluggar Företagsekonomi A och tränar en massa. =) Det lockar faktiskt rätt mycket att flytta dit typ alla andra skidisar bor..dessutom ska ju Carro också dit. ;) Någon som har något possitivt/negativt att säga om stan?



Hur ska jag göra?

Sofie

Inga kommentarer: