tisdag 1 april 2008

Crap

Företagsekonomin går bara att läsa på halvfart/distans i Östersund. Jag som INTE vill läsa på distans.. Får försöka hitta nått annat att plugga istället.
Jag har nyss varit ute och sprungit mitt första löppass för i år. Strålande sol och nysopade gångbanor gjorde att det verkligen kändes som vår.. Det är bra att de är varmt med för då kanske vi får fin skare snart. :D

Ikväll kommer Mattias, och imorn kommer Helena hit så vi kommer bli full stuga till helgen. Men det ska nog gå braa. Får se vad vi hittar på för något...förmodligen ska vi börja måla nere på skidgym på fredag i alla fall.

Min dator är fortfarande cp, å nu fungerar inte batterisladden heller så den är helt död...måste försöka lösa det där så jag slipper låna Malins dator.

Nu ska jag kila in i duschen och sen göra engelska och historialäxan till imorn. =)

Sofie

Inga kommentarer: