tisdag 4 mars 2008

Tisdag


Idag har det varit en helt vanlig dag. =)
Den började med engelska och fortsatte sedan med lite historia och lunch. Teorin idag var den mest seriösa på sista tiden..det bestämdes att jag ska redovisa mitt arbete nästa vecka. Skönt att ha de gjort före JSM. =) Efter teorin tog jag en egen buss och åkte till Hemus för att åka lite lugnt i en timme. Riktigt härligt var de och kroppen kändes inte sjuk längre. Så efter vila imorn så blir det hårdkörning igen. =) Jag håller tummarna och hoppas verkligen att det kommer kännas bra till JSM.


Idag fyller Frida 20 år, ett stort grattis till henne! =)

A just de ja...jag har hittat en skinnjacka på ellos som jag nog ska köpa. =) 799 spänn kostar den egentligen men med min rabattkopung så blir de inte ens 500. Jag är verkligen jättesugen på att köpa den så det kommer nog bli såå.



Sofie

Inga kommentarer: