måndag 10 mars 2008

Spöregn


Suck vad denna dag började tråkigt..spöregn och plusgrader. Snön smälter fortare än fortast just nu. =/ Tur att det finns snö så det räcker i Falun! Ska bli skönt att sätta på sig tävlingsdräkten igen..=)

Idag har jag pluggat en hel del. Skrivit klart idrottsarbetet så nu får Ekan vara nöjd med de...jag ska redovisa de imorn men de är nog bara att babbla lite om det jag läst. Och det ska nog gå bra eftersom det jag läst har varit intressant, Jannick Tregaros bok Hopp och Kärlek rekomnderar jag verkligen till alla som idrottar eller arbetar med ledarskap.
Förutom det arbetet har jag förberett mitt argumentative speech till engelskan imorn. Ska bli skönt å ha gjort de två grejerna innan JSM.

Nu ska jag diska lite så det är gjort innan styrkan..



Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

så jävla skönt att den här jävlaskitsnön smälter! vill man ha snö kan man åka till fjällen ist ; )