torsdag 11 februari 2010

Idag har Dan gjort min rygg en stor tjänst. Mina muskler drar ihop sig och gör så att ryggraden låser sig vilket i sin tur gör att ryggraden inte är tillräckligt mjuk och följsam för att kunna flytta på sig när mina lungor vidgas. Det betyder med andra ord att mitt syreupptag blir begränsat..vilket inte är så bra när man ska åka skidor fort. :) Men nu är det fixat och förhoppningsvis ligger kotorna still tills i helgen när det blir åka av i Zinkgruvan!

Efter massagen åkte jag till Anna och vi gick och åt en riktigt god, och väldigt prisvärld lunch på Nojs innan vi tog en runda på stan. Trevligt värre!
Jag inhandlade en snygg klänningen och de här skorna på HM. Är dom något att behålla?
Imorn åker vi till Zinkgruvan för sverigecup, vilket ska bli kanonskoj! Jag är taggad för att tävla. :)
Dock blir det jobbigt att lämna tussen igen..han är ju väldens goaste katt..




Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

och det blir ju jobbigt att lämna mig också som är världens bästa person!! haha ;)