tisdag 16 februari 2010

Fullt upp som vanligt här hos mig.

Idag har jag hunnit med att träna med Jennie och Terese..ett riktigt fint distanspass blev det på perfekta spår. :)
Efter lite lunch i magen cyklade jag till jobbet vid ett där det varit fullt upp hela dagen. Redan klockan två kom hela frölundas hockeylag in för att hyra skidor och sedan rullade det på...
När jag väl fick sluta strax efter sju hann jag inhandla några semlor innan det blev skidskytte för hela slanten. Först en liten besvikelse med ytterligare en till fjärdeplats för ACO men sen gick ju Ferry och vann guld!! Två guld på två dagar känns oerhört roligt. Fast Charlottes guld är fortfarande mycket mer speciellt för mig..längdskidor är trots allt längdskidor. :)

Nu ska jag försöka äta lite kvällsfika för att sedan sova. Vore bra om jag orkar och hinner träna mitt 3-timmars pass, köra styrka och jobba innan OS-sprinten börjar.

Sofie

Inga kommentarer: