torsdag 4 februari 2010


GÄSP!
Jag är verkligen trött nu känner jag...efter gårdagens dubbelpass hade jag behövt sova riktigt gott i natt men det gjorde jag inte, så idag har jag inte varit speciellt pigg. Men allt som var planerat har ändå avverkats (kassagenomgång på intersport i stan imorse, fotografering, kopiering av körkort, jobb på skidstadion mellan 12-19.30) och nu sitter jag här mätt och belåten i soffan. Detta efter tårtkalas med mina härliga vänner Jennie, Tessan och Sanna..verkligen en toppenmysig avslutning på dagen! Tårtan jag bakade igår var precis lika mättande och god som i somras..

Imorn blir det till att äta mycket hela dagen, för på lördag ska jag nämligen åka ICA-loppet. Ett 45 kilometer långt seedningslopp för Vasaloppet. Så långt har jag inte tävlat förut så det ska bli spännande att se hur kroppen reagerar på de..förhoppningsvis har jag lyckats med vallningen så inte skidorna ska ställa till de för mig. :)



Sofie

2 kommentarer:

Alex sa...

Visst är det den vi åt när Ivar fyllde år? Mums! Vad duktig du är på att baka och greja! :9

Sofie Jonsson sa...

Ja det stämmer. :) Den är verkligen grymt god...men inget man varken orkar göra eller äta varje vecka. ;) hehe