tisdag 9 februari 2010


Så var man 1 år äldre igen då, 22 är det som från och med idag är min nya ålder. Än så länge har jag inte märkt så stora skillnader..förutom att farfar trodde jag växt, men det stämmer nog knappast. Redan på mitt gamla pass från 10 år sedan var jag 160 cm lång. :P
Födelsedagen har varit en väldigt lugn dag här hemma i Hudik. Jag tog en lång skön sovmorgon innan jag gav mig ut på ett härligt pass i det som i år är vinterparadiset Hudiksvall. Dessutom hade jag sådan tur att pistmaskinen precis kört upp nya fina spår!
När mamma och pappa sen kom hem från sina jobb lagade vi lyxig tisdagsmiddag med kött, klyftpotatis och svampsås - yummie. Ännu mera gott blev det senare när mormor och farfar kom på födelsedagsfika. Cheesecake, rocky roads och minisemlor är mumsiga grejer. :) Tydligen har jag varit rätt snäll det senaste året också för jag fick flera fina presenter..tack så mycket!

Tusen tack för alla andra gratulationer också, det värmer. :)

Sofie

Inga kommentarer: