tisdag 29 december 2009


Veckan hemma i Hudik gick snabbt..för nu är jag redan tillbaka i Östersund igen.
Men innan jag hamnade här var vi till Mora i söndags för att åka Mora Pinglan.. På morgonen var jag lite osäker om jag skulle åka, kände nämligen lite lite i halsen..men jag bestämde mig för att åka och det var nog rätt val för det blev aldrig något av de där lilla onda i halsen. Så 5 km avverkades på väldigt knixig och kuperad bana runt skidlekplatsen och stadion på Hemus och jag får vara nöjd med hur resultatet blev. :) Även om det var 1.5 år sedan jag flyttade från Mora så känns det fortfarande lite som hemma så det var roligt att få komma tillbaka igen..även om det bara var för en dag. Och jag hann ju faktiskt träffa på Calle för första gången sen studenten!

Hit till Östersund kom jag igårkväll och redan då visade termometern minus 26 grader! :/ Därför blev min träningsplanering för idag lite reviderad, 4 timmar skidåkning i den kylan är inte bra för kroppen. Så istället gjorde Jennie mig sällskap till StepIn där vi sprang i en timma och simmade i en halvtimma. Och åkte rutchkana såklart. :) Efter lite lunch hemma hos mig åkte vi in på stan och shoppade lite till nyår..Väl hemma igen besökte jag gymmet ännu en gång för lite mer löpning och styrka.

Imorn har jag planerat intervaller..men det ser ut att bli precis lika kallt då, så jag får se vad de blir för träning. Det jag vet är att jag ska jobba mellan 12 och 19så innan dess bör jag ha tränat klart. Därför är det nog kanske dags att sova nu...


Sofie

Inga kommentarer: