torsdag 17 december 2009


Brrr!! Idag har jag märkt att toleransen mot kylan inte är på topp riktigt än, minus 20 grader biter i rejält. Men med massor med kläder, rånarluva och tejp så gick det ändå helt okej. Det enda som inte var speciellt skönt vad att rumpan blev iskall och is bildades på hakan. Dessutom lyckades mina skidglasögon frysa fast på mössan. :P


Resten av dagen har jag pluggat lite grann, har ju tenta imorn i Träning för prestation men det känns som jag borde klara den utan problem. Jag kanske inte får ett A men det gör mig inte så mycket. (Rätt nöjd med mig själv att jag inte känner prestationsångest att vara bäst på allt)
Sen har jag även jobbat några timmar ikväll på Intersport, andra gången den här veckan. Det blev inte sex timmar som sist och inte var det speciellt mycket folk heller så jag vallade lite skidor istället, rätt okej sätt att tjäna pengar på. :)

Nä nu ska jag kolla igenom böckerna lite till innan det är dags att krypa ner under täcket igen...

Sofie

Inga kommentarer: