fredag 25 december 2009


Det är så himla mycket förberedelser inför jul och ändå är det över så himla fort..
Julafton igår var mysig och lugn, vi va här hemma hos oss med mormor och farfar. Jag och Fredrik åkte som vanligt skidor mitt på dagen och vi fick även sällskap ett varv av Richardsson som också är hemma över jul. Kvällen bjöd sedan på Kalle Anka, julgodis, julmat, julklappar och ännu mer fika. :)


Idag har jag varit och kört intervaller på skidstadion bland en massa ungar och föräldrar. Höll nästan på att köra över en barnvagn som någon inte så smart mamma drog mitt i skatespåret!
Senare i eftermiddag har vi varit till famliljen Berg och ätit middag. Alla "barn" var hemma för en gångs skull så det var trevligt. Men sen åkte Stina och Johan iväg på förfest och jag hem hit till Tussen..han blev väldigt glad för farfar hade inte släppt in honom sen vi åkte vid 17 och jag kom hem strax efter 22. :)

Men nu ska jag nog ta å fara tillbaka och se om jag kan få med mig resten av familjen hem igen..börjar bli lite trötter...




Sofie

Inga kommentarer: