söndag 8 november 2009


Idag är det farsdag! :) Och turligt nog råkade jag och Fredrik befinna oss på samma ställe som världens bästa pappa just den här dagen. Så även om inte presentutbudet i Bruksvallarna är det bästa hann vi med att träffas på samma ställe i fem minuter efter frukosten och ge pappa ett fint paket med ostkrokar och en båttidning i. Två saker han tycker väldigt mycket om. Hehe.. :)
Efteråt gav jag mig ut på mitt sista pass i Bruksvallarna för den här gången, tror det blev det elfte för den här veckan. Och kroppen börjar verkligen kännas sliten så det var riktigt skönt att sätta sig i Robins bil och rulla hem till slingan efter lunch.

Så imorn har jag en välförjänt vilodag!! Det ska bli riktigt skönt att bara ta det lugnt och sova tills jag vaknar...natti natti!

Sofie

Inga kommentarer: