tisdag 17 november 2009

Det kändes sådär att ge sig ut på ett tvåtimmars pass på rullskidor idag..i spöregn,dimma och snålblåst dessutom. Jag saknar snön! Det är en himla tur att jag redan imorn får åka skidor igen då det är ÖSK skidan i Östersund. Men trots vädret och rullskidor under fötterna var det riktigt skönt att träna, en vilodag räcker. :)
Förutom träningen så har jag idag gjort något så annorlunda som att fotograferas av Fia i en del Billa of Swedens kläder. =) Fia är så duktig på att fota så bilderna blir säkert toppenfina. Jag ska lägga ut en länk till hemsidan när bilderna hamnar där.

Ikväll har jag också hunnit med att träffa Anna en sväng, och Christian också för den delen. Anna bjöd på mumsiga nybakta bullar och varm choklad med grädde som vi fikade i soffan framför en bra film - myyyyys! Synd bara att jag inte är hemma mer så vi kunde ses lite oftare. =)

Sofie

Inga kommentarer: