torsdag 26 november 2009


Snart har hela den här veckan gått för imorn är det redan fredag. Men det är inte så konstigt att tiden har gått så fort med tanke på vad jag gjort hittils. I måndags åkte ju jag, Terese och Jennie Jirhed till Vemdalen för ett miniträningsläger. =) Vi blev kvar ända till onsdag och hann med 5 kanonbra pass, varav ett A3+ och ett A3 där vi pressade varandra riktigt hårt. Förutom träning så åt vi fyra riktigt goda måltider och bakade pepparkakor i den superfina stugan vi fick låna av Tereses klubbkompisar. Det enda mindre bra som hände i Vemdalen var att vi lyckades fastna på vägen upp till stugan på tisdag kväll. Det var nämligen blankis och en riktigt brant backe att ta sig uppför så det slutade med att vi stod tvärs över vägen och kom varken upp eller ner. Men då kom världens bästa Lasse med sand och hjälpte oss att putta på bilen så vi kom upp några meter där vi kunde parkera bilen på sidan av vägen. =)


Sen jag kom hem igår em har jag också hunnit med en del. Pappa var på snabbvisit i stan igår så vi åt mat tillsammans och jag fick låna bilen (eller kanske ska säga bussen) för att handla och lite andra saker. Idag har jag haft välbehövd vilodag och den har jag spenderat med att städa, tvätta, plugga, vaccinera mig och varit på soppa ikväll med ett gäng goa tjejer. Dessutom ringde Maja tidigare i kväll och det var verkligen riktigt roligt att prata med henne igen! Blir alltför länge mellan gångerna nu när vi bor så långt ifrån varandra och har fullt upp med andra saker.. Men det är det som är så skönt med riktiga vänner, dom finns alltid där även fast man inte hörs så ofta. :)




Sofie

Inga kommentarer: