måndag 9 november 2009


Vilodag har stått på programmet idag. Dock är det inte alltid lika skönt som det låter..för det känns helt klart bäst kvällen innan vilodagen. Redan vid lunchtid börjar jag nämligen bli rastlös. :P Men som tur var har jag haft en del för mig idag...
Efter lunch tog jag cyklen bort till Litsvägen och Carro som jag inte umgåts med på evigheter! Vi tog oss ner på stan och kikade runt en sväng och fikade sedan på Thehuset. Jag har inte fikat där förut men jag blev verkligen possitivt överraskad. För 38 kronor fick jag en superstor och jättegod morotskaka och en stor kopp rött the, på Pause hade bara koppen the kostat 35 spänn! Hur som helst var de toppen att få träffa Carro igen. <3
Direkt från Carro cyklade jag vidare till Intersport uppe på ÖSK där Daniel hade lite info för oss som ska jobba extra där i vinter. Det låter som det kommer bli kanon och jag hoppas jag kommer få jobba en hel del.


Sofie

Inga kommentarer: