fredag 15 maj 2009


Såhär vackert är mitt vänstra knä just nu - en aning svullet. Jag hoppas de går ner rätt fort så jag kan börja röra mig lite mer obehindrat. Och framförallt sova gott och slippa oroa mig över att ja ska vrida mig så de gör ont.
Idag har jag varit och klippt mig hos Kina..så nu är håret mycket fräschare igen. Dessutom hade hon beställt en stor locktång till mig. :)

Nu ska ja ta å lägga mig å vila knäet en stund och titta på lite Greys innan mamma kommer hem och vi ska åka iväg till Stockholm. Ska trots allt bli skönt att komma iväg och få göra något roligt istället för att bara sitta här hemma och gräva ner sig över att jag inte kan träna vettigt på ett bra tag fram över..

Sofie

1 kommentar:

IV sa...

Usch vad jag tycker synd om dig men bæætre det hænder nu æn i november, om nu det ær någon trøst efter allt strul som du haft i vinter. Njut av Stockholm, andra saker och hælsa din mamma. Kram Ingrid