fredag 22 maj 2009


Idag har jag kört lite lätt styrka..finns ju trots allt en del grejer jag kan göra. :) Armar, mage och rygg går bra att träna..åtminstone de övningar jag inte behöver belasta benen på samtidigt..så armhävningar tex var bara att glömma. Trots allt var de skönt att få röra lite på sig igen. Efteråt tog jag med brorsan på en liten promenad i byn..vi är en rätt rolig syn måste jag säga. :P
Förutom en kort stunds träning har jag fått dagen att gå med plugg..har väldigt mycket att göra nu inför tentorna den 29:e och 5:e. Jag hoppas på att jag klarar dom..annars är de väl bara att rikta in sig på omtentor senare i sommar.

Var och hälsade på Anna igår! Hon bakade mumsiga bullar som vi smaskade i oss. Sen kom Fia och hade köpt en fläkt till studion så jag fick agera testperson..och den fungerade verkligen.


Sofie

1 kommentar:

Magdalena sa...

Vad skönt att du kan röra på dig litegrann! det måste sett lite lustigt ut när ni vandrade omkring :) Och rackarns vilken tjusig bild! Du har nog en karriär inom modellbranchen också! :)