måndag 4 maj 2009


Det känns riktigt skönt att ha kommit igång rejält med träningen redan nu. Igår sprang jag årets första 2 timmars löppass hemma i Hudik..så redan förra veckan hann jag med att träna 10 timmar. :) Idag blev det ytterligare ett distanspass men den här gången på rullisarna med Ida. Hon var fortfarande rätt trött sen resan till Kanada så jag fick hålla låda åt oss båda..hehe.
Jag ser verkligen fram emot att träna rejält nu i vår och sommar! Har inte varit såhär sugen någon gång tidigare..så håll tummarna för att jag i år äntligen ska få träna på utan en massa saker som kommer ivägen.

Imorn blir det ytterligare ett pass på rullisarna med Ida, och även Sara den här gången. Sen är det ju Skidfest här i stan imorn så redan vid 14 tiden börjar det med lekar vid körfältet och sedan hamnar vi på Folkets hus på kvällen. Kommer säkert bli kanonskoj! :)


Sofie

Inga kommentarer: