måndag 11 maj 2009


Idag har jag haft vilodag..så istället har jag städat en del å pluggat. Fick dessutom tillbaka uppgiften i industriell ekonomi och jag hade gjort rätt. :) Bokföring är inte något jag testat på förut direkt..

På sätt och vis är de skönt med vilodagar men det kryper redan i kroppen att få träna igen. Så imorn blir de RK 2.00 med Ida på morgonen å sen styrka på eftermiddagen. Träningsberoende måste nog vara det bästa beroendet helt klart.

På torsdag åker jag hem till Hudik och på fredag ska jag få klippa mig hos Kina. Mitt hår behöver verkligen en genomgång med saxen. Passade ju kanon att hon kunde då eftersom jag ändå ska hem för jag och mamma ska ju åka till Stockholm i helgen. :) Ska bli mysigt att få bo i Berit å Torbjörns lägenhet i Gamla Stan igen. Vet inte riktigt exakt vad vi ska hitta på för något men det blir säkert kanonbra. Men en sak vet jag, å de är att vi ska gå å lyssna på Majas konsert på söndag! Ska bli så roligt att få lyssna på henne, och framför allt träffa henne igen. Är på tok för långt mellan gångerna nu för tiden..


Sofie

Inga kommentarer: