lördag 23 maj 2009

För exakt en vecka sen var jag å mamma i Stockholm. Har inte haft ork att skriva om det i veckan men det var riktigt mysigt och skönt att få komma iväg och det gick riktigt bra att trava omkring med kryckor för min del. Eller ja, jag fick vääärldens träningsvärk i vaderna men annars var det nog bra att röra lite på benet. Under helgen hann vi med att gå på stan, bada på Centralbadet och gå på skansen en sväng. Sen på söndagkvällen var vi och kollade på Majas avslutningskonsert på Kulturama. Hon var riktigt duktig som alltid! Efter konserten tog Maja å Johan med mig å mamma till en grym thailändsk restaurang på söder. Det kändes precis som man var i Thailand där inne och maten var underbart god. :)

På måndagen och tisdagen fick jag ytterligare lite tid att spendera tillsammans med Maja. Vi hann med att besöka hennes lägenhet, fika på söder på kvällen, en till sväng på stan å fika i gamla stan och ett besök i en laktritsbutik. Men framföralt fick vi umgås. :) Längtar tillbaka ibland till när vi bodde ihop..helt sjukt att de gått två år sen dess.

Sofie

Inga kommentarer: