lördag 2 maj 2009


Årets Valborg blev verkligen lyckat. Hade inte några stora planer på fest i år. Men det slutade med en riktigt trevlig kväll ändå. Grillning och kubb på körfältet med en massa skidisar och sedan vidare på cykel mot stan och plaza. Efter en hel del dansande och en macka på subway hamnade sedan jag, Robin, Hanna, Mia och Fidde hemma hos Tiio. Klockan var tillslut över 3 när jag och Robin rullade in på campingen igen..trötta men ändå glada efter en trevlig kväll.

Gårdagen och den här dagen har jag varit hemma i Hudik. Det som hunnits med är skidavslutning, träning, lite bad och middag på manis.

Sofie

1 kommentar:

billaofsweden sa...

Hej Sofie

Fin bild på oss fyra tjejer du hade lagt in. Den skulle jag gärna vilja ha. Kan du mejla dem till
lnergonomi@telia.com? Har du någon fler så släng med dem också tex någon bild på dig själv som du gillar. Här fick vi alla tre någon konstig influensa med ont i kroppen och hosta. Lägg därtill värsta pollenallergin så kan du tänka dig har jag har varit. Fick en spruta i rumpan häromdagen så nu är det full fart igen. Så nu har jag målat, målat och målat. Strax är hela huset gult och en ny brokvist har det fått också. En supersnickare har vi som hjälper oss. Det går fort och blir riktigt bra. Idag har jag och mormor vart ute i stugan och målat. Det är så vackert ute i Gåsviken. I sommar får du komma ut och ta dig ett dopp. Kram kram Lena