torsdag 19 mars 2009

Vårvinter



Åh vad jag älskar vårvintern! Lyssnade på p3 i eftermiddags och dom snackade om att det var sol å vår nere hos dom i söder nu och tyckte synd om oss i norr. Ack så fel dom har. Stackrarna där nere missar ju det bästa med våren! Vi får först det här, och sedan den underbara våren som dom tjatar om där nere. De ni!



I förmiddags var jag ute på en 3 timmar lång klassisk tur. Grymt härligt att glassa runt i spåren en sådan här dag. Förhoppningsvis förbättrar det orken en del också till nästa veckas SM-tremil i Åsarna som kommer att bli en rejäl utmaning. Väl hemma igen hann jag äta lite lunch innan jag tog cykeln ner till isen där Tessan mötte upp mig och vi tog oss en lugn staktur i solskenet. =)


Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sofie,
Visst ser det härligt ut med snö.... men just nu badar vi i Indiska oceanen 28 grader. Sydafrika är häftigt med noshörningar, flodhästar, giraffer och krokodiler.
Faster Barbro och de andra tanterna.