onsdag 25 mars 2009

Igår och idag har vintern kommit tillbaka på riktigt. Det snöade en del i måndags och sen dess har det varit flera minusgrader och strålande sol. Skidföre som i februari men med en värmande vårsol. :) Så igår innan jag for upp hit igen åkte jag på helt nypistade spår hemma i hudik tillsammans med Tobbe Fredriksson, det var nästan overkligt fint för att vara i slutet av Mars.

Idag har jag haft vilodag..så det har blivit en hel del fixande. Och en grymt härlig promenad på isen med Sanna å Magda. :)

Jo just de ja..i måndags hade vi ju tävling hemma i Hudik. Jag vann damklssen, var ju bara jag som var senior och sen en drös juniortjejer. Även om motståndet inte direkt är som på seniortävlingarna var det roligt att vinna. Herrklassen vann Byström före Björn Lind och Peter Larsson

Imorn eftermidda tar jag bussen till Klövsjö, ska nämligen hälsa på Fanny vilket ska bli riktigt trevligt! =) Passar ju kanon nu innan SM i Åsarna i helgen.



Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

jag såg dig i tidningen bejb! grattis :D